Rutig silke / kashmir sjal i röda färger
Rutig silke / kashmir sjal i röt beige, röt och violett.
Köpevillkor
När du handlar på pashminawear.se handlar du med:
Det är din plikt som kund att kontrollera varorna vid mottagandet. Är det de varor du beställde, och i samma mängd och tillstånd. Om inte, ska du kontakta PashminaWear omgående. Din beställning skickas när alla varorna har packats och är redo för leverans. Varorna anses vara levererade när PostNord har levererat varorna till leveransadressen som har angetts vid köpet och du har mottagit varan och skrivit under. Alla försändelser är försäkrade av PashminaWear. Om du upptäcker skador på paketet ska du vid mottagandet informera PostNord om detta och omedelbart kontakta kundservice@pashminawear.se. Betalning Visa, Mastercard och Maestro. Betalning görs på en krypterad och säker anslutning direkt till Nets, och som endast du och Nets kan läsa. Det finns alltså ingen annan som kan se eller spara information om dig. När du betalar med kreditkort är du alltid skyddad mot missbruk. Du har alltid möjlighet att vägra betalning när du får din betalningsöversikt. Du har ingen självrisk om ditt kreditkort skulle missbrukas i en nätbutik som använder SSL (Secure Socket Layer) i sitt betalningssystem. Ångerrätten kan endast utnyttjas om varan återlämnas i samma skick som den mottogs. Var också noga med att packa returvaran så att standardförpackningen inte skadas. Om varan har använts faller varans värde snabbt, och du får därför ett avdrag på priset efter PashminaWears värdering.När ångerrätten utnyttjas ska du själv betala portot för att returnera varan. Varan ska skickas till: Du kan inte ångra genom att vägra att ta emot varan hos PostNord. Om du ångrar ditt köp återbetalas köpeskillingen när vi har fått tillbaka varan och kontrollerat att den uppfyller reglerna som gäller för ångerrätt. Återbetalning sker genom överföring till ditt bankkonto. Du måste bifoga alla papper där namn och ordernummer ses tydligt så vi kan se vem paketet kommer ifrån. NB! Vi tar inte emot paket som skickas med efterkrav. Dessa skickas retur till dig som avsändare. Vid byte ska du själv betala frakten för att varor skickas till dig igen. Det kan innebära att du antingen får varan reparerad eller utbytt, återbetalning eller prisavslag beroende på den specifika situationen. Detta förutsätter naturligvis att klagomålet är berättigat, och att felet inte beror på felaktig användning av varan eller annat skadevållande beteende. Du måste klaga inom rimlig tid efter att du har upptäckt varans fel. Kom därför ihåg att spara din faktura ifall problem skulle uppstå. Vi återbetalar rimliga fraktkostnader som du kan ha i samband med att returnera produkten när klagomålet är berättigat. I praktiken är det lika med det billigaste leveranssättet. Tänk på att varan alltid måste returneras i säker förpackning och du ska ha ett kvitto för transporten så att vi kan ersätta dina leveranskostnader. På PashminaWear är din information konfidentiell och kommer att behandlas i enlighet med lagen gällande personuppgifter. För att kunna ingå ett onlineavtal med PashminaWear måste du registrera dig med följande personuppgifter: • Namn Som registrerad kund hos PashminaWear har du alltid rätt att invända mot registreringen. Du har också rätt att ta del av de uppgifter som registreras om dig. Dessa rättigheter är säkrade enligt lagen om integritetsskydd och alla hänvändelser om detta riktas till PashminaWear via e-post: kundservice@pashminawear.se. |